Wanneer je zoekt naar een creatieve kracht die méér brengt dan alleen ideeën – iemand die strategisch meedenkt, concepten tot leven wekt en jouw merk laat opvallen – neem dan contact met me op.
Met bijna 30 jaar ervaring als creative en art director in de Belgische reclamewereld – 20 jaar in agentschappen en 10 jaar als freelancer – heb ik gewerkt voor zowel lokale startups als internationale merken. Mijn projecten variëren van tv- en radiocampagnes, affiches en print, digitale activaties en socialemediacontent tot logo-ontwerp, branding en webdesign.
De afgelopen 10 jaar heb ik bedrijven en agentschappen geholpen wanneer ze een frisse, ervaren blik nodig hadden op pitches en lopende projecten – of gewoon een sterke creatieve speler om hun team tijdelijk te versterken. Ik werk ook rechtstreeks met startups en kleine bedrijven die zich willen onderscheiden en een krachtige eerste indruk willen maken.
Ik heb ervaring met briefings in diverse sectoren, waaronder financiële diensten, telecom, automotive, FMCG, technologie, retail, non-profit, gezondheidszorg en overheidsinstanties – zowel in B2C als B2B.
Ik kan zelfstandig werken, maar geloof in de kracht van samenwerking. Of het nu gaat om rechtstreeks creëren met jou als klant, meedraaien op locatie met je creatieve team, of – indien nodig – experts uit mijn netwerk inschakelen: ik zorg dat het werk niet alleen gedaan wordt, maar ook impact maakt.
Ik heb als freelancer samengewerkt met tal van toonaangevende agentschappen en bedrijven, waaronder: TBWA, Ogilvy Social Lab, Boondoggle Havas, June20, VRT Creative, Joe Public, Springbok, Colruyt Group, AdSomeNoise, Engaged, Gutz&Glory, Friendship, Wunderman Thompson, Lucy, Trooper, LDV, FamousGrey, Darwin BBDO, Mutant, Bonka Circus, AIR, Bounce Rocks, Serviceplan,...
Voor mijn freelancecarrière deed ik waardevolle ervaring op bij Duval Guillaume Brussels, Proximity BBDO, Prophets, i-Merge en QuattroD’Arcy / Quattro•DMB&B.