Welkom op het Malt-profiel van Marc!
Locatie en reizen
- Locatie
- Utrecht, Nederland
- Kan bij je op kantoor werken in
-
- Utrecht en 50 km rondom
- Nijmegen en 75 km rondom
- Den Haag en 75 km rondom
Checklist
Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken
Talen
-
Nederlands
Tweetalig / moedertaal
-
Engels
Volledige professionele capaciteit
Categorieën
Vaardigheden (8)
Marc in het kort
Vanuit de techniek ben ik naar een managementrol gegroeid. Veel ervaring opgedaan op het gebied van servicemanagement, projectmanagement en verandermanagement. Als servicemanager heb ik in verschillende branches, Rijksoverheid, Energie, Telecom en Financiële dienstverlening een rol vervuld. De laatste rol als CISO/DPO betrof de integratie van meerdere IT beveiligingsafdelingen naar 1 waarbij de ISO scope voor certificatie werd uitgebreid (Benelux, Spanje, Marokko en Suriname).
Mensen motiveren en resultaat binnen de gestelde tijdspaden halen op een menselijke en sociale wijze. Het menselijke aspect is en blijft het uitgangspunt.
Binnen de Yource-Group ben ik als ISO/DPO verantwoordelijk voor alle Informatiebeveiliging en privacy vraagstukken over 7 landen en 28 locaties. Bij PCS was ik als Security en Compliance Officer verantwoordelijk voor de (her)certificering van ISO 27001 en de certificering van ISO 9001:2015..
Bij de splitsing tussen Univé en VGZ ben ik leidend projectmanager selectie KA geweest bij de aanbesteding van een KA-leverancier. Vervolgens als ontvangend servicemanager verantwoordelijk geweest voor de inrichting en delivery van het KA-beheer. Bij de migratie naar KA fase2 Licentiebeheer onder changemanagement opgezet en de MS Licentie aantallen in beeld gebracht (True up).
Bij de IND heb ik als projectmanager de IND IPWC processen opnieuw ingericht voor de nieuwe regieorganisatie.
Bij Defensie als servicelevelmanager waren de DICTU (FBO) MilSatcom Uruzgan en de MIVD mijn klant.
Bij NUON was ik verantwoordelijk projectmanager voor het vaststellen van de TCO,de samenstelling van een nieuwe KA Werkplek (ONE) en een nieuwe dienstencatalogus (onder SLA).
Bij IBM Nederland voor IBM EMEA het Call Center opzetten voor de ondersteuning van de IBM EMEA Sales en Marketingorganisaties.
Mijn opleiding en vorming door en met IBM, zijn bepalend geweest voor mijn service-instelling, “Doe het in één keer goed en zorg ervoor dat het blijft werken”.
Weet u het zeker? Je aanbeveling zal permanent verwijderd worden