Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Guillaume!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Guillaume om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Guillaume Persoons

Opérations Director/Project leader/People Manager
  • Voorgesteld tarief
    € 1.200 / dag
  • Werkervaring15+ jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Guillaume hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Arrondissement Leuven, VB, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Arrondissement Leuven en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht
Agatha FrydrychAF

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste DuhenBD

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed HamouAH

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey ChampionAC

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden (44)
Sector-expertise
Guillaume in het kort
De laatste 20 jaar hebben mij toegelaten diverse functies binnen multinationals uit te voeren, gaande van kleine tot grote teams over verschillende landen. Dit stelt me vandaag in staat me snel aan te passen aan complexe omgevingen.


Een gedreven people manager, operations director, change manager, teamleader, samenwerkend met teams om de status quo te challengen.

Complexe processen vereenvoudigen, en verandering begeleiden zijn expertise vlakken.

Wat mag je verwachten?
- een luisterend oor
- open en straight forward feedback
- doelgerichtheid
- scherpe analyse van de noden
- prioriteits gerichtheid
- challenge de status quo

Wat heb ik nodig?
- een duidelijk begrip van het beoogde doel

Welk resultaat mag je verwachten?
- dat spreek ik graag af maar:
- een opgebouwd team
- duidelijk overzicht van de opportuniteiten
- vereenvoudiging van de werkzaamheden
- ….
Zijn enkele van de te verwachten resultaten.
Werkervaring
  • ELCO Heating Solutions
    Head of Service (Sr. Manager)
    juli 2022 - Vandaag (2 jaren en 5 maanden)
    • Responsibilities:
    • Leading a comprehensive turnaround for the service organization achieving 30% reduction of cost and +35% increase of revenue.
    • Implementing new CRM tools to enhance operational efficiency by 25%.
    • Full P&L responsibility, driving financial performance.
    • Managing a team of over 50 FTEs with 3 direct reports.
    • Part of the executive team, contributing to the strategy for 2025-2030.
    • Special projects including new car policy for green mobility and profitability analysis on key product lines.
  • Whirlpool Corp
    Operations Manager Benelux (Sr. Manager)
    juli 2017 - juli 2022 (5 jaren)
    • Position: Operations Manager Benelux (Sr. Manager)
    • Responsibilities:
    • Merged operations of Belgium and the Netherlands, creating a unified organization.
    • Led the organization through significant change and growth, increasing customer satisfaction by 25%.
    • Managed over 120 FTEs, ensuring high performance and internal growth.
    • Oversaw contract management for major clients, securing long-term partnerships.
  • BSH (Bosch/Siemens/Home Appliances België)
    Contact Center Manager
    januari 2006 - juli 2017 (11 jaren en 6 maanden)
    • Managed a team of over 25 FTEs, implementing new CRM tools.
    • Increased consumer satisfaction through efficient ticket handling.
    • Delivered on KPIs and SLAs consistently.
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • A2 electro mechanica,
    technieken
    2001
    A2 electro mechanica,