Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Cathy!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Cathy om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Cathy Tavernier

Social media & emailmarketing expert

Kan reizen naar Gent

  • 51.0538
  • 3.725
  • Indicatief tarief €760 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Cathy hebt geaccepteerd.
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Cathy hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Gent, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Gent en 50 km rondom

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Volledige professionele capaciteit

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Basiskennis

Categorieën

Vaardigheden  (7)

Cathy in het kort

Ik ben gebeten door de online marketing microbe. Doorheen de jaren heb ik mij gericht op het efficiënt en strategisch inzetten van social media en e-mailmarketing, zodat de tijd die hieraan gespendeerd wordt geen waste of time and money is.
Ik help ondernemers hun identiteit online neer te zetten d.m.v. social media en e-mailmarketing strategisch in te zetten en zo de juiste klanten te bereiken én dus meer business te genereren.

Ik heb een heel grondige kennis in het opzetten van geautomatiseerde emailfunnels van opmaak gratis weggever, het schrijven en sturen van de nodige geautomatiseerde opvolgmails die steeds leiden naar een upsell.

Daarnaast school ik me constant bij op het vlak van Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Mijn Bedrijf, YouTube om dit optimaal in te kunnen zetten in jouw marketingstrategie.

En extra voordeel is dat ikzelf ook WordPress websites kan optimaliseren en ook maken.

Ook ben ik een goede schrijver. Ik hou ervan mijn tanden te zetten in het schrijven van een SEO-rijke blogtekst.

Als persoon ben ik heel empatisch en kan ik mij heel goed inleven in het verhaal van een bedrijf. Ik heb heel vlug voeling en inzicht. Ik ben een echte sparringpartner. Ik denk met je mee. Dankzij mijn administratieve opdrachten uit het verleden kan ik je tevens bijstaan op het vlak van de organisatie van je workshops en events.

Ik werk heel gestructureerd en efficiënt.

Meer kom je over mij te weten op mijn website

Werkervaring

Optimazing

Online & Social Media Expert

9080 Lochristi, Belgium

oktober 2014 - Vandaag (7 jaren en 6 maanden)

Na diverse opleidingen bij o.a. branding experte Katlijn Voordeckers, social media specialiste Jeanet Bathoorn, business coach Ellen De Lange-Ros, één voor één topspecialisten in hun vakgebied, en het volgen van talloze webinars en online trainingen ligt sedert 2016 de focus geheel op het begeleiden en ondersteunen van onlinemarketing en social media voor de ondernemer, die een duidelijk zicht heeft op zijn aanbod en beseft dat meer online zichtbaar zijn een must is voor zijn bedrijf. Mijn sterkte ligt in het meedenken met de ondernemer, het onderling overleg, inlevingsvermogen en expertise. Ik neem niet alleen jouw onlinemarketing en social media onder handen, maar help je ook meer tijd te besparen door de administratie, die voortkomt uit jouw onlinemarketingactiviteiten, te automatiseren. Tevens vind ik het belangrijk dat je niet langer ad hoc werkzaamheden uitvoert m.b.t. je onlinemarketing, maar daadwerkelijk met een strategie en planning leert werken en volhouden. Je kiest zelf of je de zaken zelf wenst uit te voeren met mijn begeleiding of dit deels of zelfs volledig wenst uit te besteden. ☣ Je kan terecht bij mij voor:
● Analyse van jouw huidige onlinemarketing en oplijsting van optimaliseringspunten;
● Opstellen en uitwerken van een marketingstrategie
● Opzetten en optimaliseren social mediakanalen
● Ideeën en uitwerking van gratis weggevers, challenges, e-books, nieuwsbrieven, blogs etc.
● Opzetten en uitwerken funnels
● Automatiseren flows online aanbod
● Facebook/LinkedIn adverteren
● Social media en emailmarketing refreshsessies
● etc. Niet overtuigd of nieuwsgierig? Boek dan een gratis Optimazing Welkom via https://optimazing.be/hulp-onlinemarketing/ Download alvast de Optimazing Succesgids en krijg inzicht in de onlinemarketingaspecten en ga aan de slag met de tips: https://optimazing.be/ e-book-onlinemarketing/

Optimazing

Freelance expert in het verwerken van uw administratie: office mgmt, marketing & payroll services

9080 Lochristi, Belgium

juli 2011 - september 2014 (3 jaren en 2 maanden)

Zie je door de administratieve bomen soms het bos niet meer? Wens je je meer te kunnen focussen op jouw core business, maar tergelijkertijd zeker te zijn van een adequate opvolging van jouw administratie? Of verlangt je gewoon naar extra administratieve ondersteuning op al dan niet tijdelijke of vaste piekmomenten? Valt één van jouw administratieve steunpilaren plots weg wegens ziekte, bevallingsverlof of een andere langdurige afwezigheid? Dan ben je bij bij CT Office Management & Support, uw freelancesecretariaat, aan het juiste adres. "Improving your work-life balance", is niet voor niets onze bedrijfsslogan!

Biobased Industries Consortium (BIC)

Membership & Administration Support  - Als freelancer

augustus 2013 - december 2021 (8 jaren en 4 maanden)

De Bio-based Industries Consortium (BIC) is een non-profit organisatie opgericht te Brussel in 2012. BIC vertegenwoordigt de private sector in een publieke-private partnership (PPP) met de EU, vertegenwoordigd door de Europese Commissie, gekend als de Bio-based Industries Joint Undertaking (BBI JU), opgericht in juni 2014 als één van de pijlers van de European Commission Bioeconomy Strategy. Ik heb een administratief ondersteunende rol m.b.t. lidmaatschapaanvragen en de organisatie van het dagelijks beheer: Pag 3/9
- Opvolging en controle criteria bij lidmaatschapaanvragen tot consortium - Opvolging en facturatie lidmaatschap, organisatie verbetering en bijsturen facturatiesysteem in overleg met ontwerper platform - Database management leden - Opvolging administratieve taken m.b.t. leden platform - Organisatie en opvolging bestuursvergadering en teamvergaderingen - Jaarlijkse organisatie tweedaags event General Assembly en Matchmaking voor alle industrieleden en associate leden (+/- 220 deelnemers) en event voor alle industrieleden in het buitenland (+/- 120 deelnemers).

Feng Shui and More

Administrative Assistant  - Als freelancer

juli 2015 - juni 2018 (2 jaren en 11 maanden)

Wekelijkse Virtuale Ondersteuning met wekelijkse Skype Opvolgmeetings
- Bijhouden van mailbox
- Opvolgen van offertes en aanbestedigingen, organisatie en voorbereiding van afspraken.
- Ondersteuning en organisatie van Workshops
- Facturatie gerelateerde opdrachten in Autorespond.
- Database Management via AutoRespond
- Updaten van website teksten, nieuwsbrieven en blogs.
- Wekelijkse opvolging van het telefonisch secretariaat.

Deloitte Business & IT

Senior BUCC Administrator - Parttime

Antwerp, Belgium

januari 2010 - september 2014 (4 jaren en 8 maanden)


- Facturatie en opvolging budgetten & openstaande betalingen;
- Opvolging tijdsregistratie & onkosten team;
- Opvolging supplier facturen;
- Opportunity management;
- Opvolging administratie/registratie KMO Portefeuille projecten;
- Controller functie: projectstatussen, tarieven, kwartaalrapportering, chargeability reports.

Deloitte Business & IT

Senior Secretary Business & IT Department

Antwerp, Belgium

september 2002 - januari 2010 (7 jaren en 4 maanden)


- Dagelijkse opvolging secretariaat (agenda's, post, telefonie etc.);
- Verzorgen facturatie & opvolging betalingen uitgaande facturen;
- Planningscoördinator consultants i.s.m. projectverantwoordelijken;
- Planning & afnemen aanwervingsinterviews met departementsverantwoordelijke;
- Organisatie & begeleiding nieuwkomers/interimarissen/stagiaires;
- Opvolging tijdsregistratie, afwezigheden;
- Opvolging vragen m.b.t. loon, extra-legale voordelen, opleidingen etc.;
- Organisatie seminaries (presentaties, uitnodigingen, locatie etc.).

Deloitte Business & IT

Secretary ERS-Human Capital & BIT Department

Antwerp, Belgium

januari 2002 - september 2002 (8 maanden)


- Opvolging dagelijkse agenda, telefonie & post 5 managers diverse departementen;
- Opmaak offertes;
- Notuleren vergaderingen;
- Organisatie & opvolging seminaries;
- Verzorgen facturatie 3 departementen.

Deloitte Bedrijfsrevisoren

HR & Planning Assistant

Diegem, 1831 Machelen, Belgium

juni 2000 - januari 2002 (1 jaar en 7 maanden)


- Verwerking & opvolging binnenkomende CV's;
- Organisatie & planning interviews kandidaten;
- Verzorgen Siebel timesheet trainingen (Engels), opvolging tijdsregistraties & onkosten;
- Administratieve opvolging evaluaties;
- Planning Audit Departement: input jaarlijkse budgetten & planning personeel (Stafftrak).

DPP International

Office Manager

Brussels, Belgium

juli 1999 - juni 2000 (11 maanden)


- Personeelszaken: contractadministratie bedienden, loonadministratie, opvolging verlofaanvragen & extra-legale voordelen, begeleiding interimarissen/stagiaires, wagenparkbeheer, opvolging/input openstaande vacatures op diverse websites;
- Boekhouding: verwerken binnenkomende en uitgaande facturen via Cubic, opvolging betalingen, verzorgen maandelijkse BTW-aangifte i.s.m. boekhouder;
- Opmaak & opvolging klanten-en leverancierscontracten;
- Marketing: organisatie & verwerking mailshots.

Puilaetco Dewaay Private Bankers

HR Assistant (Tijdelijke tewerkstelling)

Brussels, Belgium

mei 1999 - juli 1999 (2 maanden)


- Coördinatie correspondentie;
- Organisatie interviews potentiële kandidaten na grootse aanwervingscampagne.

Viasoft Benelux

Financial & Administrative Assistant

Diegem, 1831 Machelen, Belgium

juli 1997 - maart 1999 (1 jaar en 8 maanden)


- Receptie, agendabeheer, verwerking post, hotelreservaties;
- Personeelszaken: verzorgen loonadministratie, eerste contact Sociaal Secretariaat, opvolging extra-legale voordelen, wagenparkbeheer;
- Opmaak klantencontracten & opvolging klantendatabase;
- Marketing: verzorging mailings, telemarketing, organisatie seminaries;
- Voorbereidende boekhouding: verwerking binnenkomende & uitgaande facturen in Cubic.

DTZ Debenham Winssinger

Commercieel secretaresse

Brussels, Belgium

september 1996 - juli 1997 (10 maanden)


- Personal Assistent voor 2 Nederlandstalige account managers: agenda, opvolging binnenkomende telefoons, reservatie vliegtickets, dagelijkse administratie etc.;
- Opmaak & opvolging Nederlandstalige klanten-en leverancierscontracten;
- Marketing: organisatie, opmaak & opvolging mailshots (Nederlands/Engels/ Frans).

United Biscuits Belgium

Commercieel Secretaresse (Tijdelijke tewerkstelling)

Sint-Denijs-Westrem, 9051 Ghent, Belgium

mei 1996 - september 1996 (4 maanden)


- Opvolging & verwerking orders klantendienst;
- Opvolging binnenkomende klachten;
- Opvolging opmaak creditnota's.

Filad

Commercieel Secretaresse (Tijdelijke tewerkstelling)

Ghent, Belgium

oktober 1995 - april 1996 (6 maanden)


- Onthaal klanten telesecretariaat;
- Algemeen secretariaat voor diverse bedrijven: opvolging telefonie & post-en faxverkeer;
- Opmaak brieven voor diverse bedrijven;
- Reservaties SunParks & Holiday Shop.

An De Saedeleer - Chi-An

2/5/2022

Ik leerde Cathy kennen op een business netwerk event. De klik was er meteen want we hadden meteen een connectie 'efficiënter werken'. Alleen was haar kennis toegespitst op een stukje dat bij mij ontbrak. ;o) Zo heeft Cathy voor mij een analyse gemaakt van de onlinemarketing die ik op dat moment voerde. Ik kreeg in een duidelijk overzicht en grondig besproken een oplijsting van optimaliseringspunten. Samen zijn we aan de slag gegaan om de voor mij juiste, nieuwe marketingstrategie uit te werken. En dit meteen gekoppeld aan het optimaliseren van zowel mijn FB, LinkedIn, Google mijn bedrijf als Youtube kanalen. Ze heeft me zelfs op weg geholpen met de eerste advertenties op FB. Wat ik zo fijn vind aan Cathy is dat ze voor je klaar staat om samen met jou in de technische materie te duiken. Om na te gaan hoe het voor jou efficiënter kan. Ik gebruik nog elke dag haar social media marketingplanner. Dank je wel Cathy!

Opleidingen