Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Brigitte!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Brigitte om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Brigitte Braeckeveldt

Office Manager /Personal Assistent

Kan reizen naar Gent

  • 51.0538
  • 3.725
  • Indicatief tarief €480 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Brigitte hebt geaccepteerd.
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Brigitte hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Gent, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Gent en 50 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Beperkte professionele capaciteit

Vaardigheden  (24)

Brigitte in het kort

Een ondernemer wordt dagelijks om de oren geslagen met administratie.
Win die tijd terug en geef je administratie uit handen aan CAT. Zo kan jij je met een gerust gemoed concentreren op jouw kerntaken.

Als doorwinterde Office & Customer Service Manager /Personal Assistant kan ik buigen op een ruime ervaring in verschillende sectoren. Tijdens mijn loopbaan bouwde ik verregaande kennis op omtrent algemene administratieve ondersteuning van bedrijfsleiders en hun onderliggende diensten.

Met die achtergrond bied ik mijn allround freelance ondersteuning aan bij al jouw secretariaats- en/of Office Management taken. Dat gaat van financiële- & personeelsadministratie over de opmaak van templates tot debiteurenbeheer en eventorganisatie. You name it!

Ik hou van organiseren en administratief werk. Dat is mijn meerwaarde. Laat die tijdrovende administratie dus maar met een gerust hart aan mij over.

Met andere woorden
CAT ONTFERMT ZICH OVER JE ADMINISTRATIEVE BACK-OFFICE!

Flexibel en kwalitatief, waar en wanneer je het nodig hebt. Zo maakt jij opnieuw ruimte vrij in jouw planning en hoofd, klaar voor nieuwe uitdagingen. 
Concreet schakel je CAT in voor:

ADMINISTRATIE

OFFICE MANAGEMENT

FINANCIËLE ADMINISTRATIE

PERSONEELSADMINISTRATIE

En zie ik ruimte voor verbetering in je administratie en/of organisatie? Dan adviseer ik je graag om deze in de praktijk toe te passen. Nauwkeurig, stipt en discreet. Dat spreekt vanzelf.

Contacteer me met je uitdaging en we zoeken samen naar een oplossing!
De tijd die je hiermee uitspaart, investeer je volop in de relatie met je klanten, productontwikkeling, prospectie,…

Werkervaring

CAT | Connecteren-Anticiperen-Transformeren

Zelfstandige

Gent en omgeving

december 2021 - Vandaag (5 maanden)

Ben jij, als persoon of als ondernemer, op zoek naar connectie en harmonie met jezelf en/of anderen? Zelf was ik lang verdeeld tussen ‘gevoel’ en ‘denken’, tussen persoonlijke interesses en professionele ervaringen. Totdat het me duidelijk werd dat dit niet opgesplitst hoeft te zijn en dat ook hier connectie kan zijn. Met als resultaat: CAT | Connecteren–Anticiperen-Transformeren Als ervaren manager adviseer ik ondernemers tot het bekomen van een mooier samenspel van processen en personen en ondersteun ik bij de uitvoering van dagdagelijkse routinezaken. Daarnaast richt ik me ook naar de mens zelf dmv energetische begeleidingen. CAT ontzorgt, helpt om disharmonieën op te lossen (persoonlijk en professioneel) & om je gevoel en/of werkomgeving zo te organiseren dat er ruimte en tijd vrijkomt om in alle rust te focussen op wat er echt toe doet!

Q-food

HR-manager

Lokeren, Vlaanderen, België

december 2021 - Vandaag (5 maanden)

First In Line

Office Director

Gent en omgeving, België

november 2019 - december 2021 (2 jaren en 1 maand)

Rf-Technologies

Personal Assistent CEO

Oosterzele, Vlaanderen, België

januari 2018 - oktober 2019 (1 jaar en 9 maanden)

Rf-Technologies is a leading company in passive fire protection products and exporting throughout Europe. We achieve leadership because of our expertise to develop and manufacture the best fire and smoke damper and other passive fire device that will match our customers expectations.

CONUNDRA

Office Manager

Oosterzele

juni 2014 - december 2017 (3 jaren en 6 maanden)

Intermediair & streamliner administrative processes between several internal & external parties,... Personal Assistant CEO & Managing Director (agenda management /travel arrangements /preparation meetings and manage meeting minutes /doc filing /…) - Representative Conundra - Office Management (keep track of stocks and order new office supplies /organize and prepare meetings /liaison between staff, suppliers and customers /implementing and maintaining procedures & office administrative systems – preparing Conundra for ISO-certification /assistant in Scrum planning process /…) - Development complete Company SharePoint environment - General in- & external administration - Update CRM system and manage CRM activities - Marketing (development, coordination, application Corporate Identity /organizer Family Days /Strategic Conundra Days /Sales en Agency Seminars /….) …

EOC Group

Manager Customer Service /Office Manager

december 2004 - mei 2014 (9 jaren en 5 maanden)

Operationeel leidinggevende van Customer Support Group: Internal Sales, Credit Control, Invoicing. Analyse verkoopsstatistieken (omzet, marges, aging, risicoklanten, kredietnota’s, claims, bezoeken,...). Opvolging van prijsverhogingen /maandelijkse budgetten,… Business Process Owner SAP SD “Quote-2-Cash” (opmaak blueprints, ontwikkeling procedures, intermediair gebruikers – IT, opleidingen gebruikers, problemsolving, testing, …). Ontwikkeling en implementatie van nieuwe procedures en supervisie op toepassing van de bestaande administratieve procedures binnen de organisatie - documentflows. Ontwikkeling, coördinatie, toepassing van Corporate Identity, opbouw website en Corporate/ Productbrochures. Organisatie buitenlandse beurzen, Sales en Agency Seminars. Opmaak, ontwikkeling, opvolging KPI-tool. Agendabeheer General Director & BoD

Ahrend

Sales Support Manager

Zele

januari 2002 - januari 2004 (2 jaren)

van Hoorebeke Timber

Sales Assistent

januari 2000 - januari 2002 (2 jaren)

Canon EMEA

Branch Secretary

januari 1995 - januari 2000 (5 jaren)