Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Boudewijn!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Boudewijn om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Boudewijn Broekhuijse

Business Consultant

Kan reizen naar Utrecht

  • 52.095
  • 5.10971
  • Indicatief tarief €680 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Boudewijn hebt geaccepteerd.
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Boudewijn hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Utrecht, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Utrecht en 50 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • tussen 3 en 6 maanden
  • ≥ 6 maanden

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

  • Engels

    Volledige professionele capaciteit

  • Frans

    Beperkte professionele capaciteit

Categorieën

Vaardigheden  (11)

Boudewijn in het kort

Ik help organisaties strategische keuzes te maken in businessmodellen, sales en marketing. Client Services Director | Sr. Account Director | Business innovatie Consultant | Coach | Trainer | team manager

Werkervaring

Presenter

Business Development Manager

Binnenstad, Utrecht, Netherlands

maart 2017 - juli 2021 (4 jaren en 4 maanden)

Ik inspireer en adviseer klanten op het snijvlak van digitale strategie, innovatie en transformatie.

Presenter

Client Services Director

Utrecht, Netherlands

februari 2015 - februari 2017 (2 jaren)

Presenter is een online communicatiebureau dat organisaties adviseert, ondersteunt en begeleidt bij online en mobiele communicatie. We helpen ondernemingen en (semi) overheden met hun online en mobiele contentstrategie, contentmigratie en redactie, maar adviseren ook over het succesvol inzetten van social media en intranet. We willen dat onze klanten optimaal presteren op elk platform. Met circa 75 enthousiaste collega's werken we dagelijks aan de online communicatie van onze klanten. Ons team is hoog opgeleid en heeft een brede ervaring bij een grote diversiteit aan projecten en branches. We ontwikkelen onze kennis door trainingen te volgen en door actieve kennisdeling. Presenter organiseert ook regelmatig zelf kennissessies voor collega's, klanten en vakgenoten. Wij werken al bijna 15 jaar voor organisaties (profit, non-profit en overheid) waarvoor online communicatie essentieel is voor succes. De focus van onze expertise ligt op online en mobiele media die veel content bevatten (teksten, afbeeldingen, video). Wij werken onder andere voor KPN, SNS Bank, CNV, Natuurmonumenten, GGD en diverse Ministeries. Wij maken de online (en mobiele) communicatie van onze klanten waardevol door krachtige en relevante content. Het resultaat: betere conversie, hogere klanttevredenheid en een groter bereik. Wij zijn dé specialist in online communicatie en content en hebben als professioneel bureau een brede expertise op online gebied en steeds meer op gebied van social en mobiele content. We ontwikkelen duidelijke handvatten, tools en handige werkwijzes voor online / web / marketing afdelingen en redacties. We bieden naast strategisch advies ook begeleiding en ondersteuning bij uitvoerende werkzaamheden. De 5 P's van Presenter: passievol, pro-actief, professioneel, praktisch en prestatie. Deze vijf kernwaarden houden ons scherp, zowel intern als in de samenwerking met klanten.

Appsalad

Sales & Account Director

juli 2011 - januari 2015 (3 jaren en 6 maanden)

Appsalad realiseert mobiele ambities. Met een internationaal team van 12 enthousiaste collega's wordt gewerkt aan smart business en enterprise apps voor klanten als NUON SONY, ZIGGO en Saltro. Slimme concepten voor verbeteringen van sales, marketing, service of processen. Taken en verantwoordelijkheden
-Sales & accountmanagement
-Product Owner & aglie projectmanagement
-Smart, Business & Enterprise Mobility strategie & concepting Resultaten
-Groot klantenbestand opgebouwd met veel variatie in vraagstuk, sector en bedrijfsomvang.
-Succesvol adviseren van klanten op gebied van (online en mobiele) strategie als onderdeel van hun algemene (marcom)strategie.
-Geslaagde opzet van een internationaal multidisciplinaire ontwikkelteams in Nederland en Portugal.
-Optimaliseren projecten: verhouding input-output in aantal klantgesprekken intern overleg, gehaalde deadlines en overshoot budget beter in balans.

Mobeans Consultancy

Owner

juli 2010 - december 2014 (4 jaren en 5 maanden)

Met Mobeans adviseer ik op project of interim basis over marketing, technische innovatie en resultaatverbetering bij merken met een missie. Dit kan op commercieel, projectmanagement vlak of conceptmatig en strategisch. De naam representeert het feit dat wij allen langzaam aan mobile beings worden. Altijd online, getrouwd met de smartphone of tablet en constant op zoek naar nieuwe toepassingen die ons leven makkelijker, beheersbaarder of rijker maken. Relevant worden en blijven door context- en content- kritisch te zijn zodat je blijft aansluiten bij de wereld om ons heen. Media- en middelenvrij denken, intensief meten en analyseren van resultaten en harde KPI's stellen Agile werken van idee naar concept en realisatie voor optimale inspraak en transparantie in het gehele traject. Beans (bonen) zijn ook nog eens de meest voedzame en ondergewaardeerde groenten ter wereld. Bonen groeien vanuit gedroogde toestand uit tot enorme gewassen. Just add water.

Stichting FoodConnection

Bestuurder

Utrecht, Netherlands

april 2011 - januari 2014 (2 jaren en 9 maanden)

Food in de breedste zin is de verbindende factor van dit gebied en dat is uniek. Iedereen heeft vast wel iets met Food Valley, maar wat? "Daar moeten we iets mee", dacht FoodConnection. De stichting bundelt de krachten om kansen in Food Valley te signaleren en hier op een creatieve en concrete manier invulling aan te geven. FoodConnection brengt de juiste partijen bij elkaar en creëert toegevoegde waarde die naar meer smaakt. Het idee is dat bedrijven, non-profit organisaties, overheden en consumenten allemaal de vruchten van Food Valley mogen plukken.

Our Common Future 2.0

Co-author & leader subtheme Social Media & Prosperity

september 2010 - december 2010 (3 maanden)

co-auteur van het OCF2.0 thema social media. Deelnemen aan visiesessies, discussies en het schrijven van het subthema Social Media en de impact op Prosperity. Mij bijdrage is opgenomen in het boek Duurzaam Denken Doen Inspiratieboek voor onze gezamenlijke toekomst Projectteam Our Common Future 2.0

De Kleuver marketingcommunicatiegroep

Commercial Director

november 2008 - juli 2010 (1 jaar en 8 maanden)

Binnen De Kleuver ben ik verantwoordelijk voor het commercieel beleid (Sales & Marketing) en de verdere uitbouw van de hele groep. Daarnaast adviseer ik op management- en directieniveau over crossmedia strategie, ontwikkel creatieve concepten en geef inspiratieworkshops online marketing & social media. Initieel heb ik de interne processen gestroomlijnd (CRM, projectmanagment, salesmanagment en financieel beleid). Vervolgens heb ik een nieuwe organisatie strategie geformuleerd en op tactisch en operationeel niveau uitgezet op basis van ambitieuze doelstellingen die nu wordt uitgevoerd. De focus ligt op retentie van bestaande en werving van nieuwe klanten. Daarnaast is ook het bouwen aan onze merken een kernpunt. Alles gecombineerd met optimale processen voor optimale resultaten. De Kleuver marketingcommunicatiegroep is een in 1999 opgericht PRAGMA erkend marketing communicatiebureau 3 labels en 14 professionals.

.bone

Commercial Director

februari 2008 - december 2008 (10 maanden)

.bone is an independent interactive agency founded in 1999 and member of VEA. At .bone my key responsibilities were the expansion of both client,- and services-portfolio. Generating new business, retention of current clients and optimizing the commercial processes and external communication. This contributed to the election of .bone as the No. 1 in the annual EMERCE 100 list of interactive campaign agencies in December 2008. I also initiated and managed the development of a new website that was launched in December 2008 (Art Direction: Melchior Jong). I was part of the strategic positioning team of the BrandSnacks® philosophy that Joost van Liemt (Creative Director) developed. I was the responsible Account Director for several pitches and campaigns as well. Among many others NUON, ABN AMRO, STAATSLOTERIJ, KPN and VNU Media are on .bone's client list. Awards: 2 x ADCN Silver Lamp 3 x Golden Spider 7 x Silver Spider International Lions nomination

Fruitlounge Media

Senior VP Operations | Sales Europe

september 2006 - juli 2007 (10 maanden)

In 2006 Marketgraph got venture capital to expand its international horizon and merged with a broadcast design studio and changed its name to Fruitlounge Media. I sold my stock in september 2006 to investor ENDEIT, stayed on during transformation period of 1 year and had an senior VP role in operational (global) and commercial ( Europe) management. In 2007 our online video to TV portal UPLOADED TV was nominated for an International iTV award.

Marketgraph BV | Marketgraph North America, Inc.

Co-Founder & CEO

oktober 1993 - mei 2007 (13 jaren en 7 maanden)

Founder & CEO of Marketgraph BV | MarketGraph North America Inc. As managing director of the company I have been an innovator in dozens of interactive and cross-media (television, mobile and online) formats and productions for television and also a leader of a group of pioneers setting new standards in technology developments to manage and produce all this interaction. Setting the pace in sales, closing (inter)national accounts and managing relationships on a executive level. Our formats were broadcasted all over the world and changed the way people interacted with their tv-sets forever. Moving Marketgraph ahead of competition, using technology developments and creative conceptiong to our advantage. In fall 2006 most of stock sold to strategic investor van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund and other management.

FCS Racing Simulation BV

Owner

september 2003 - mei 2006 (2 jaren en 8 maanden)

Management Technology and Development of Hexatech racing simulator Verantwoordelijkheden: Marketing en productontwikkeling Nauw betrokken bij start en uitvoering van de onderneming. Onder andere coördinatie ontwikkeling prototype, benaderen potentiële opdrachtgevers en marketingstrategie Resultaten: Event in WalibiWorld samen met automerk Spyker De '24 heures du Mans simultaan race' in Automuseum Louwman samen met Autovisie Inzet simulatoren als top-act bij TMF Game Awards Opening van Porsche Center Eindhoven Deelname IAAPA (Florida, VS). De simulatoren zijn verkocht in Dubai, Frankrijk, Engeland en Amerika. Cruden heeft vestigingen in Nederland, Amerika en Australië. Cruden BV ontwikkelt, bouwt en verkoopt turn key interactieve simulatoren voor de automotive en entertainment industrie. www.cruden.com / www.hexatechracing.com FCS Racing Simulation was sold to Cruden in 2006.

DNHT Training & Consultancy

Owner

januari 1995 - augustus 2001 (6 jaren en 7 maanden)

Development of Moderation Method (metaplan) as tool for business consulting and training Sales of training, services and equipment. Company was sold to Neuland Nederland in 2001.

InterCollege Business School

student

januari 1989 - januari 1993 (4 jaren)

Opleidingen