Een freelancer zoeken Een project indienen

Welkom op het Malt-profiel van Anneke!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw projecten. Neem contact op met Anneke om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Anneke Van Gurp

Commercieel coach

Kan reizen naar Hardinxveld-Giessendam

  • 51.8297
  • 4.8435
  • Indicatief tarief €650 / Dag
  • Werkervaring 7+ jaar
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Anneke hebt geaccepteerd.
Een opdracht voorstellen De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Anneke hebt geaccepteerd.

Locatie en reizen

Locatie
Hardinxveld-Giessendam, Nederland
Kan bij je op kantoor werken in
  • Hardinxveld-Giessendam en 50 km rondom

Voorkeuren

Tijdsduur van de opdracht
  • ≤ 1 maand
  • tussen 1 en 3 maanden
  • tussen 3 en 6 maanden
Sector
  • Digitaal bureau & IT-consultancy
  • Hightech
  • Sociale netwerken
  • Softwareproductie
Bedrijfsomvang
11 - 49 personen

Checklist

Ondertekend Malt-handvest
Het handvest bekijken

Geverifieerd e-mailadres

Talen

  • Nederlands

    Tweetalig / moedertaal

Categorieën

Vaardigheden  (11)

Anneke in het kort

Ik heb 15 jaar ervaring in de sales en ben onderneemster. Ik heb als CCO gewerkt bij verschillende B2B ondernemingen. De combinatie tussen resultaatgerichtheid en verbinding zijn mijn passie en vandaar dat ik mijn kennis graag op de werkvloer met mensen deel. Ik help je bij het bereiken van je organisatiedoelen.
Niemand heeft als doel om te krimpen, toch kan je dat overkomen. De reden hiervan kan zeer variërend zijn, ik zoek het uit en we maken een plan om weer te stabiliseren en verder te groeien.
Ik gebruik hiervoor mijn eigen ontwikkelde commercieel FIT methode. Focus | Inzicht | Training

We starten met het bepalen van welk tastbaar resultaat we over X maanden willen behalen.
Voorbeelden hiervan zijn:

Hogere winstmarge
Betere klantverdeling
De klantverwachting managen
Het verdienmodel optimaliseren
Dienstverlening beter positioneren
Goed FIT getrainde sales mensen

Vervolgens maken we een analyse van je klantenbestand en houden we een workshop waarin we een voorwaarts perspectief opbouwen dat je inzicht geeft in 'je organisatie van morgen en de aankomende jaren'. Dit zetten we om in een strategisch plan met concrete acties die we in een tijdlijn plaatsen. Dit plan is de leidraad voor jou en iedere medewerker binnen je organisatie. Alle neuzen, concreet werkend, naar hetzelfde doel.

Hierna is het tijd om klantinzichten te verzamelen waarmee we de klantreis kunnen optimaliseren. In verkopen draait het namelijk niet om jou. Het is je klant die bepaalt dat hij bij je koopt: laten we er dus voor zorgen dat je aantrekkelijk bent binnen je doelgroep.

We hebben nu een duidelijk doel binnen je organisatie, je weet hoe je klanten je dienstverlening ervaren en hebt hier je aanbieding op aangepast. Tijd om de kennis en kwaliteiten van je medewerkers te koppelen aan de behoefte van je klant. Dat betekent inzichten delen en trainen!

Werkervaring

Pepper BV

Sociale netwerken

Verander Manager  - Als freelancer

Rotterdam, Nederland

februari 2020 - oktober 2020 (8 maanden)

De opdracht was herstructureren en innoveren.
Er is een een gezonde inkomsten en uitgavenpatroon gecreëerd. Na een grondig marktonderzoek is er een nieuw businessmodel ontstaan. Het doorverkopen van de technologie voor andere sociale matchingplatformen.
Platfor innovatie herstructureren marktonderzoek nieuw businessmodel

HUSS BV

Softwareproductie

Sales & marketing maager

Alblasserdam, Nederland

oktober 2017 - december 2021 (4 jaren en 1 maand)

Ik werkte vanuit een strategische & toekomstgerichte visie en een praktische aanpak.
Om deze visie mede te bepalen is er onderzoek gedaan naar de marktbewegingen, klantvraag en concurrentie.
Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de omzet en het binnen halen van nieuwe grote klanten.
Ook was ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren en bijstellen van het verkoopplan.
Het zwaartepunt van de organisatie ligt op technologie ontwikkelen. Hierdoor is de Sales en Marketing afdeling een klein team van 3 man dat maar 10% van de organisatie betreft. Met deze 10% werd wel de gehele organisatie voorzien van voldoende en passend werk.
Mijn grootste toevoeging aan deze organisatie is de verandering van de klantreis. De klanten gaven bij de oplevering van de applicatie aan dat ze het gevoel hadden te veel betaald te hebben voor het geen ze hadden ontvangen. Kort samengevat bleek na onderzoek dat als we een van de 2 componenten (prijs en functionaliteit) flexibel zouden maken, plus de klant toe zouden voegen aan het ontwikkelproces, het eind product beter zou aansluiten en de klantverwachting. We hebben daarom het ontwikkelproces van ‘een traditionele waterval’ omgezet naar Co-Creatie.
Het resultaat was dat een gedeelte van de klanten zo tevreden was dat zij ambassadeurs werden wat nieuwe klanten opleverde. Daarnaast werden de medewerkers meer betrokken bij de klant waardoor zij betere kwaliteit wilde gaan leveren en de werkplek als leuker en professioneler ervaarde.
Verandermanagement klantverwachtingen managen verkoopplan Co-creatie

Opleidingen