You're seeing this page as if you were . The main menu is still yours, though. Exit from immersion
Malt welcome

Welkom op het Malt-profiel van Albert!

Met Malt heb je toegang tot de beste freelance consultants voor jouw opdrachten. Neem contact op met Albert om te vertellen waaraan je behoefte hebt of zoek andere profielen op Malt.

Albert G. Limeres 3D GeneralistAG

Albert G. Limeres

3D Generalist
  • Voorgesteld tarief
    € 250 / dag
  • Werkervaring0-2 jaar
  • Antwoordpercentage100%
  • Antwoordtijd1 uur
De opdracht kan alleen van start gaan nadat je de offerte van Albert hebt geaccepteerd.
Locatie en reizen
Locatie
Lier, België
Kan bij je op kantoor werken in
  • Lier en omstreken (tot 50 km)
Checklist

Malt-handvest ondertekend

Het handvest bekijken
Geverifieerd e-mailadres
Talen
Categorieën
Deze profielen passen ook bij je zoekopdracht

Agatha Frydrych

Backend Java Software Engineer

Baptiste Duhen

Fullstack developer

Amed Hamou

Senior Lead Developer

Audrey Champion

Web developer

Vaardigheden
Sector-expertise
Albert in het kort
ENGLISH
3D Artist with love for bringing worlds to life.
I thrive on the entire game art pipeline—from the first spark of a concept to a polished, game-ready asset. Designing environments and props isn’t just about making something look good; it’s about storytelling, mood, and creating spaces that feel alive.

With a strong foundation in modeling, texturing, and optimization, I balance artistic vision with technical precision. Unreal Engine and Unity are my creative playgrounds, where I experiment, problem-solve, and push visuals while keeping performance in mind.

For me, 3D art is an ever-evolving craft, and I’m always excited to learn, collaborate, and explore new ways to bring ideas to life.

NEDERLANDS
3D Artist met een liefde voor het tot leven brengen van werelden.
Ik beheers de volledige game-art pipeline—van het eerste concept tot een afgewerkt, game-ready asset. Omgevingen en props ontwerpen gaat voor mij verder dan alleen esthetiek; het draait om storytelling, sfeer en het creëren van ruimtes die echt tot leven komen.

Met een sterke basis in modelleren, texturen en optimalisatie combineer ik artistieke visie met technische precisie. Unreal Engine en Unity zijn mijn creatieve speelvelden, waar ik experimenteer, problemen oplos en visuals naar een hoger niveau til zonder performance uit het oog te verliezen.

Voor mij is 3D-kunst een voortdurend evoluerend vak, en ik ben altijd enthousiast om te leren, samen te werken en nieuwe manieren te ontdekken om ideeën tot leven te brengen.

Werkervaring
  • XR Labs
    3D + 2D Generalist Intern
    februari 2024 - juni 2024 (4 maanden)
    Etterbeek, BU, Belgium
    • Developed and refined props and assets for various environments, focusing on optimization and performance improvements.
    • Tested VR applications, adjusted scales, and integrated new shaders and materials to
    enhance visual quality.
    • Set up and managed Perforce and Unity projects, ensuring smooth version control and collaboration.
  • DAE
    Game Projects
    januari 2024 - december 2024 (12 maanden)
    Kortrijk, België
    - Designed and created 3D environments and props for game projects, ensuring optimization for real-time performance.
    - Developed high-quality assets following industry workflows, from blockout to final texturing.
    - Focused on world-building, set dressing, and storytelling through environmental design.
    - Worked collaboratively in a production pipeline, integrating assets into game engines.
    3D modeling Texturing 3D Unity 3D Blender 3D Substance Painter
  • HOLMES
    Game Developer
    juli 2022 - augustus 2023 (1 jaar en 1 maand)
    Belgium
    • Used debugging techniques to identify issues with computer code and resolve errors.
    • Cultivated professional working relationships with marketing department, other design personnel and upper management.
    • Improved existing 2D game graphics and content.
    • Created prototypes based upon design ideas using such programming languages as Java and
    C#.
Externe aanbevelingen
Opleidingen
  • Bachelor in Digital Arts and Entertainment
    Howest DAE
    2024
    Bachelor in Digital Arts and Entertainment
  • Syntra AB
    2019
Diploma's
  • Bachelor Digital Arts and Entertainment (Game Graphics Producion)
    DAE Howest
    2024
    Adobe Photoshop 3D modeling Unity 3D Simulation 3D-Visualisierung Maya Substance Painter Modélisation 3D Zbrush unreal engine